Papildai – saugiai sveikatai

papildaiIšties šiais laikais labai abejojama daržovėmis ir vaisiais. Manoma, jog juose toli gražu nebegalima rasti jokių vitaminų, kurie gali padėti mūsų organizmui kuo geriau funkcionuoti. Paprasčiausiai, chemikalai, kurie padeda daržoves išlaikyti gražios išvaizdos kuo ilgiau naikina geruosius vitaminus. Manoma, jog ilgainiui visai nebebus prasmės jų valgyti, kadangi vitaminų tik mažės ir mažės. Šiuo metu apsimoka pirkti tik ekologiškuose turgeliuose. Nors ir ten, negalite būti tikri, kad kokybė tikrai atstoja vardą. Kad organizmas nenusilptų reikia naudoti įvairius cheminius elementus galinčius padėti kiekvienam organui ar kūno daliai, kuo geriau funkcionuoti. Papildai įprastai pardavinėjami vaistinėse, tačiau šiuo metu jie tokie populiarūs, kad galite įsigyti net ir paprastose maisto prekių parduotuvėse.

Papildai įprastai skiriami pagal tai, kokią organizmo atiekamą funkciją norite patobulinti. Žinoma, yra ir tokių, kurie skirti viso organizmo veiklai gerinti. Tačiau dažniausiai jie paprasčiausiai naudojami profilaktiškai, o ne todėl kad pajuntamas konkrečios vietos silpnumas. Jei manote, kad sutriko regėjimas, nuolat skaudą nugarą arba labai dažnai ir lengvai peršalate, tuomet jums reikalingi konkretūs vitaminai galintys padėti atsigauti.

  1. Vitaminai akims yra vieni iš populiariausių. Pastebėta, jog vis jaunesniems vaikams reikia dėvėti akinius, kadangi toliaregystė darosi vis opesne problema. Baisiausia, jog vaikų akys ne blogėja eigoje, kadangi jie daug laiko oraleidžia prie kompiuterio, bet jau gimsta matydami kiek prasčiau nei turėtų. Taigi, genetika ir evoliucija daro savo. Vos gimusiems vaikams jau reikia akinukų. Ir tai net ne konkrečios ligos, kurias galima išgydyti. Tai tendencija. Papildai akims prieinami kiekvienoje vaistinėje. Norėdami pastiprinti matomumą galite valgyti daug morkų keptų riebaluose arba mėlynių.
  2. Smegenų veiklai užtikrinti skirti papildaitaip pat gana populiarūs. B vitaminas padeda pagyvinti atmintį. O ir perka juos ne jau pagyvenę žmonės, o jaunimas, kuris dirba daug protiško darbo ir todėl labai pavargsta.
  3. Trapūs kaulai irgi jau ne tik senų žmonių problema. Kalcis padės išlaikyti juos kuo tvirtesnius.

Skaityti straipsnį “Papildai – saugiai sveikatai” »